środa, 25 lipca 2007

Mutująca teczka

Wróciłem:) Dziś zamiast paska graficzka + informacja.
W październiku 2007 roku nakładem wydawnictwa timof i cisi wspólnicy ukaże się album "Mutująca teczka". Jest to komiks, który tworzyliśmy wspólnie z Irkiem Mazurkiem od 2003 roku(z większymi i mniejszymi przerwami). Komiks ukazywał się w sieci, doczekał się własnej strony, kilka odcinków można również znaleźć w zinie KGB. W szykowanym albumie znajdzie się ok. 40 stron zupełnie premierowego materiału. Wszystkie odcinki zostaną spięte zgrabną klamrą. Dodatkowo gościnnie wystąpią KRL, Marek Lachowicz, Bartosz"Termos"Słomka i Maciej Banaś. Dwa bonusowe epizody narysowałem do scenariuszy Bartka Sztybora - wielkiej nadziei białych polskiego scenopisarstwa komiksowego:) Genialną okładkę wyczarował Norbert "Rybb" Rybarczyk. "Mutującą teczkę" można zamawiać już teraz na stronie wydawcy wraz z całym pakietem komiksów, które będą miały premierę w październiku. Tutaj okładka oraz szczegółowe info o komiksie. Nakład komiksu jest kolekcjonerski - jedynie 200 egz. Cena z okładki: 20zł. Na MFK w Łodzi będzie okazja klepnąć ze mną piątkę oraz jeśli ktoś sobie będzie życzył, uzyskać rysunek z dedykacją:)

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

fajnie, ale kiedy nowy pasek?

Jaszczu pisze...

Dziś:-)

bele pisze...

Ja bede na MFK! I Jak nie dostane piątala i podpisu z rysunkiem W Mutującej Teczce, to masz problem! :D

Maciej pisze...

Hej hoł. KRL puścił farbę na blogu, że MT opuściła drukarnię :) GRATULACJE!!!!!!!! Kupię na MFK

Jaszczu pisze...

Nie tylko KRL ale też na gildii widziałem takie info:) Cieszę się, że zakupisz. Dzięki za gratki. Dodatkowo w Łodzi masz u mnie piwko w ramach podziękowania za wpasowanie tej okładeczki na jednej ze stron:)

Maciej pisze...

Na Gildii jest info bo CDJacek wypatrzył info na blogu u KRLa i od razu zadzwonił do timofa coby być pierwszym serwisantem posiadającym takiego njusa!

Jaszczu pisze...

O, to mam nadzieję, że Timof się nie wkurzył na Karola:)

Spajder pisze...

Spoko!
Mnie niestety nie bedzie, ale album juz mam i fakt jest zlozony bardzo zgrabnie. Nie tylko Piotrek poprawil kadry, ale i moje teksty tu i owdzie poprawiono... :)

I pamietajcie, ze to nie koniec MT.
Nowy rysownik juz niedlugo pokaze co potrafi na zupenie nowej stronie internetowej.