sobota, 23 lutego 2008

Kwaziu w kadrach






Dziś wrzucam kilka kadrów wyrwanych z powstałych dotychczas plansz pełnometrażowej historii z udziałem wampierza Kwazia. Scenariusz napisał Daniel Gizicki, ja staram się rysować, natomiast kolorem zajmie się Kuba Grabowski.

Nikt już pewnie nie pamięta, że dwa lata temu na WSK ukazał się zeszycik "Kwaziu i turystki". Rzecz została wyprodukowana w nakładzie 100 egz. i rozeszła się na imprezie jak świeże kajzerki. Od tamtego czasu moje rysowanie trochę ewoluowało dzięki czemu zmienił się również imidż Kwazia.

7 komentarzy:

mica pisze...

a wrzuć jakąś planszę! podoba mi się na razie, zapowiada się niezła historia.

jaszczu pisze...

Jak więcej naprodukuję to na pewno wrzucę:) na razie tylko kadry. może jak już kolorysta coś zdziała to pokażemy kolorową całą planszę.

Rybb pisze...

Imidż juz wyklarowany, mógłbys spokojnie przygotować koncepty pod animacje, na początek flash, później może nawet tradycyjna a później oczywiście 3D, plakat do filmu jest to może czas myslec nad filmem?:D Bo film o Kwaziu to było by coś, 3mam kciuky

jaszczu pisze...

Pewnie, że to byłoby coś. O plakacie pamiętam:)Najpierw jednak muszę pokazać, że jestem w stanie skończyć komiks, bo za długo już się z tym paćkam:)

bele pisze...

HELL YEAH! Czekam na jakieś plansze w wersji kolorowej :)

Maciej pisze...

Dziabaj, dziabaj.

Najgorsze to zostawiś rozgrzebane projekty :/

Rybb pisze...

wiem coś o tym;)