sobota, 2 sierpnia 2008

Mroczny Rycerz

Okazuje się, że czasem warto czytać polskie serwisy komiksowe. Dziś wyłapałem na Aleji Komiksu TAKIEGO oto niusa. Fajno się złożyło bo akurat w tym kinie mam kartę rabatową, więc nie czakając ani chwili natychmiast zarezerwowałem miejscówki na przedpremierowy pokazior. No i za niecałe trzy godziny będę już siedział w kinowym fotelu, wpieniając się zapewne na grupkę jakichś wesołych przygłupów ciamkających popcorn i popisujących się przed swoimi dziewczynami. Ale co mi tam, idę.
A czy wiecie, że w Turcji Mroczny Rycerz jest już na DVD obok HellboyaII, Iron Mana i nowego Hulka. I to nie tam jakoś spod lady, tylko na ulicy sprzedawczyki mają takie ładne stojaki i pchają ten stuff turystom na pełnym oficjalu. Fajno, co?

5 komentarzy:

annoyance pisze...

mroczny okazał sie potulny jak skunksik...
joker byl tu pierwszoplanowcem a co!
...chwytne Cie w zalacznik.o

jaszczu pisze...

Zgadzam się, że Joker ukradł szoł mrocznemu.

annoyance pisze...

był niesamowity...skubany
przerazal mnie ...
moze go narysujesz co?

jaszczu pisze...

Heh, jak ja go narysuję, to na pewno nie będzie przerażał;)

annoyance pisze...

haha... może i to dobrze...
probuje wyobrazić sobie jak by wyglądał ....trudne trudne...