środa, 3 września 2008

Blachara

13 komentarzy:

Człowiek Potas pisze...

ja na ten przykład bardzo lubię dodę. nie jej piosenki. tylko ją. właście nie ją , tylko jej...

e

hmm

wracam do pracy.

jaszczu pisze...

No ładnie się tam pan ze skalpelem spisał.
Ja tam się też nie wzdrygam.

Człowiek Potas pisze...

ja obstawiam, że ma naturalne.

jaszczu pisze...

Możesz mieć rację. Jej stary jest ciężarowcem, więc mogła przejąć w genach gabaryty.

Ada Buchholc pisze...

ona jest transwestytą, bo ma za wąskie biodra

jaszczu pisze...

Ciii, to tajemnica.

stab pisze...

i konsola nieco za duża, przesadycznie :p

jaszczu pisze...

czy za duża, to już kwestia gustu;)
na pewno nie niemożliwa.

stab pisze...

no nie wiem , patrząc na nie nasuwają mi się skojarzenia z wygenerowanymi w 3D filmikami na redtube ;p

stab pisze...

ej, chwila! gadamy teraz o Dodzie czy o jaszczowej Blacharze?? bo mnie chodzi o tą drugą, pierwsza nie mój target :)

Człowiek Potas pisze...

nie twój target nie twój target. juz widzę jak się odwracasz na pięcie, kiedy proponuje ci...

czajnik mi gwiżdźe. lecę.

jaszczu pisze...

Stab, ja mam na myśli moją blacharę. Widziałem takie panie w różnych produkcjach i nie były to animacje:)

stab pisze...

widzisz jaszczu, ja preferuje raczej te produkcje spoza holyłuckiego majnstrimu, gdzie mi tam do profesjonalnych świateł, świetnej reżyserii i chwytającej za serce gry aktorskiej :)

krl - weź przestań, co? bo Ci nie postawię.. tego, piwa na mfk!