środa, 28 stycznia 2009

Fajowo bo dzieciowo





W ostatnim czasie naszła mnie przemożna ochota na trzaskanie pojedynczych ilustracji w klimacie dzieciowo-bajkowym. Trochę z chęci poćwiczenia nowego narzędzia rysunkowego (wspomnianego wcześniej pen brusha), trochę w celu poeksperymentowania z kolorem, a w końcu, żeby zrobić sobie takie sieciowe portfolio i umieścić w nim coś innego niż komiksowe plansze. Portfolio zmontowałem. Musiała to być prosta opcja, bo na skomplikowane strony jestem po prostu za cienki. Efekt tukej. Jeśli jest na sali jakiś internetowy czarodziej, który gotów jest zrobić coś bardziej interesującego, to proszę o kontakt.

Mutująca teczka z planszami sprzedała się na WOŚP'owej aukcji za niebagatelną sumę 308 zł. Zwycięzcą został gizmo_mj, któremu serdecznie gratuluję oraz wyrażam nadzieję, że będzie z fantu zadowolony.

7 komentarzy:

boby pisze...

a jakiez to narzędzie masz ? :)

jaszczu pisze...

Przeca napisałem, że chodzi o pen brusha.

Człowiek Potas pisze...

2 i 4 rysunek tylko utrzymały mnie w przekonaniu,że na moich oczach rośnie potwór. genialne prace.
ja to powinienem grac na giełdzie. wypatrzyłem chłopa, kiedy zaczynał i jak dziś pamiętam jak mówiłem Śledziowi: to będzie Potwór.

człowiek rybka przewalcował mi mózg. respekt.

a kolorki bardzo git.

Człowiek Potas pisze...

potwór ofkors taki jak godżilla.

gdyby tu trafił ktoś komu się kojarzy... np z człowiekiem słoniem albo najbrzydszą koleżanką w liceum, która obudziła się w jego śpiworze po libacji na wycieczce do chorwacji.

jaszczu pisze...

Karolu, zawstydzasz mnie.
Pąs wystapił mi na lico.

Zaff pisze...

sooo goood


i like your caracter !!

and the pictures of course

yeaaaaa

Muj blogasek!!!! pisze...

w pyteczke jest ten policjant. w ogole fajne, kredkowe .ja bym nawet (nic nie sugeruje;) powyjezdzal pociagnieciami "kredki" poza ten kontur.