poniedziałek, 12 stycznia 2009

Pierwszy obudził się pierwiosnek

Choć jest u nas niedługo, ja już Pani Zimie chętnie bym podziękował. Stąd chyba moją głowę naszła wizja, którą możecie zobaczyć na załączonej graficzce.
Sprawiłem sobie ostatnio taki pędzelkowy cienkopis (fachowo to się nazywa pen brush chiba) i sobie ćwiczę nim różne takie. Zupełnie inne rysowanie niż takim leguralnym cienkopisem. Trudniej, ale fajno.

Acha, zgłosiłem strip-tiz do konkursu na blog roku. Jak wygram to dam "się przejechać" skuterem każdemu kto wyśle na mnie sms'a. U Was na podwórku też się tak mówiło: "Ej, daj się przejechać naokoło bloku" ?

6 komentarzy:

pjp pisze...

Niektórzy to nawet mówili "na obkoło".

sztybor pisze...

Mówiło się, oj mówiło.

A grafą żeś rozjebał, ziąąą!

Koziol pisze...

grafika konkretna, z tym brush penem to jest dużo lepszy niz zwykle cienkopisy

Przemek pisze...

zioms, ale gdzie numer gdzie trzeba mesa słać, e?

jaszczu pisze...

Gąs, przerósł mnie ten konkurs.

arcz pisze...

Kurde, chciałem być na topie i też kupić brush pena, tylko mi się nazwy pojebały i kupiłem zwykły długopis :)