środa, 15 kwietnia 2009

Pałać



Jakiś czas temu wziąłem udział w warsztatach komiksowych Bohater Warszawiak. Inicjatywa ze wszech miar zacna. Pierwszy dzień wykładowy, niesamowicie ciekawy. Część techniczna, pełna pracy i fajnej wymiany myśli. Ogromne słowa uznania dla Przemka Truścińskiego i Tobiasza Piątkowskiego. Panowie znają się na rzeczy, potrafią dzielić się wiedzą i włożyli mnóstwo serca w cały ten projekt. Trustowi należy się order za cierpliwe odpowiadanie na pytania jednego bardzo dociekliwego uczestnika.

Podczas warsztatów narysowałem dwuplanszówkę do scenariusza Rolanda Cabana. Doskonały kolorek położył Grzesiek Gino Nita. Ten epizodzik jest częścią dłuższej historii, ale myślę, że broni się również jako samodzielny szorciak. Roland wykreował galerię ciekawych postaci. Mam nadzieję, że całość zostanie kiedyś zrealizowana.

Pionteczka dla Asu, który towarzyszył mi w czasie warsztatów i pocisnął własny komiks na spółę z jakimś rzeźbiarzem.

6 komentarzy:

pjp pisze...

O, jaki fajny żyd.

A tak w ogóle to przez chwilę pomyślałem, że to zupełnie nie Twoje rysunki, a jakiegoś Polskiego Mistrza Komiksu. Rosińskiego, Szarloty czy innego Polcha. Tak, to komplement ;P.

Dobre kolory i taka sama krecha, widać, że się rozwijasz jak ten, proszę ja Ciebie, rozmaryn.

Maciej pisze...

Rewelka, Paaanie!

Człowiek Potas pisze...

bardzo bardzo podoba. pierwsza klasa.
aż sobie druknę to w robocie full kolor.

Andrzej Janicki pisze...

Fajne stronki, miodowy zestaw kolorów buduje niezły klimat.
Ortodox przypomina trochę Tomka Marciniaka.

jaszczu pisze...

Bardzo Wam dziękuję Panowie. Dobre słowo krzepi i zachęca do dalszej pracy:)

JK pisze...

Oj kurcze, pięknie toś Pan narysował!!!! Gratulacje :))))!