poniedziałek, 27 kwietnia 2009

W Radomiu wcale nie biją

Mazowieckie Centrum Sztuki Współczesnej "Elektrownia".

Piwnice Elektrowni, w której odbywa się wystawa komiksowa. Moje plansze na trzecim planie.

BroCool przy planszach z Najwydestyluchniejszego.

Bitwy komiksowe prowadzi BroCool. Starcie pomiędzy Asu i Jarkiem Zielińskim, zwycięzcą całej bitwy.

Afterparty w naleśnikarni z pysznymi naleśnikami i przesympatycznymi paniami, które te naleśniki przyrządzały. Na pierwszym planie Asu, za nim BroCool a dalej Paweł Sambor.

Niedziela. Śniadanie mistrzów. Od prawej: krnąbrny Timof, BroCool, Kirkor i Wojtek Stefaniec.


Insajd joke.


Imprezka bardzo zacna. Bawiliśmy się świetnie i chętnie wrócimy za rok. Wielkie dzięki za zaproszenie i fachową opiekę dla braci i sióstr w komiksie z Radomia.

16 komentarzy:

Kirkor pisze...

hehe szybkie i treściwe - gdzie zdjęcie bohaterów boju??

jaszczu pisze...

Nie wszystkie foty wyszły. Te zoomowane są straszliwie rozmazane. Wybrałem najlepsze.

kmh pisze...

Od dzisiaj Sztybor to mój ulubiony bohater komiksowy.

Vincent van Blogh pisze...

"Insajd joke." oł jeeeeeee, to ci był powrót na chate:) (powrót? przecież na chacie czekały 54 piwa). Już się nie moge doczekać Emo dziciaka i jego Hej Hola noga :D

Były brechy i yamakasi na ulicach Radomia, wycieczki po parkach i te 54 piwa na chacie, o których nam nikt nie przypomniał w pubie! Śpiwory, animacje, filmy Papugi. Pozdro Radomi i W-wa. Dzięki!

Vincent van Blogh pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Maciej pisze...

Żałuje że nie dotarłem. :/

Vincent van Blogh pisze...

Szkoda Macieju szkoda. Z Tobą była niezła akcja, ale to już prywatnie tobie powiem. Chłopakom w Radomiu już opowiadałem, o cmokaniu na wystawie :)

titos2k pisze...

a to z teeeego tak brechtaliście na ulicy.

Sambor Paweł pisze...

Z 54 browarów została krata piwa, czeka spokojnie na swój czas :) Wszystkim szacun za przyjazd i świetny klimat

Izotop pisze...

naleśniki... O_O

sztybor aka BroCool pisze...

Jołjejor! Było wypyszniście. Więcej takich imprez.

Jaszczu, dałeś czadu z rysunem. Trzeba będzie komiks z nim jakiś zrobić. Muzyczny oczywiście! :)

jaszczu pisze...

Ej, no proste. Komiks jako dodatek do płyty, też może być:)

sztybor aka BroCool pisze...

Jestem hardkorem!

Ssselena pisze...

o prosze kolejna relacja:D
Milo bylo mam nadzieje ze jeszcze uda sie powtorzyc;)
Pozdrawiam serdecznie:D

Ystad pisze...

Kurfać. A ja musiałem być wtedy na weselu :(
w przyszłym roku postaram się wbić, może ktoś mnie w końcu przytuli.... :P

JarekZ pisze...

dzięki wielkie za masowy najazd w nasze skromne progi