poniedziałek, 27 lipca 2009

DOMO



Wiecie co/kto to jest Domo? Ja nie wiem. Nie przeszkodziło mi to jednak we wzięciu udziału w sympatycznym jamie organizowanym przez mojego ziomala z Meksyku, Juanele. Kolunio zbiera graficzki jakiejś postaci machnięte przez twórców działających na Deviancie i łączy je na koniec w jeden zgrabny kolaż. Mój Domo, to ten Indianiec w prawym dolnym rogu, odtańcowujący taniec deszczu. Nie przewidziałem jednak, że mój rysunek będzie miał takie skutki i siłę rażenia. Przepraszam.

6 komentarzy:

Emka pisze...

Chyba nie masz za co przepraszać. Ja bym się cieszyła, że mnie ktoś docenił

jaszczu pisze...

Nie no, przepraszam za to, że mój Domo swoim tańcem ściągnął te pieruńskie burze:)

templer pisze...

Domo to maskotka japońskiej, koreańskiej lub chińskiej stacji telewizyjnej. Pardon my ignorance.

jaszczu pisze...

dzięki Bartek. teraz przynajmniej wiem mniej więcej co narysowałem:)

kolec pisze...

Idzie poznać po kresce, który jest twój. Myślałem, że jeszcze JT coś narysował, ale dymek przy tej postaci z zagranicznym tekstem zdaje się temu przeczyć.

jaszczu pisze...

Jeśli można poznać po kresce, to jest to bardzo miły memu sercu komplement:)