środa, 2 września 2009

200 pas(k)ów na dupsko


Czy na Waszych podwórkach też funkcjonowały te wyśmienite gierki językowe - "powiedz pasek!", "pasek", "twój tata jest grubasek!" ?

Ale ja nie o tym.

Konkursowi paskowemu na forum Gildii Komiksu (a wcześniej forum Wraka) stuknęła dwusetna edycja. Niestety nie została ona zbyt licznie nawiedzona przez twórców, którzy działali w pierwszych odsłonach tej zacnej inicjatywy i stanowili o jej świetności. Większość z nich pewnie nawet nie śledzi tego, co się dziś z tym konkursem dzieje. Przyznam, że i ja dawno nie zaglądałem do tego zakamarka internetu. Jubileuszówka rzuciła mi się w oczy dzięki ogłoszeniu na stronie głównej portalu i postanowiłem wrzucić pasiora, bo czuję do tego konkursu ogromny sentyment. Z łezką w oku wspominam pierwsze kilkadziesiąt edycji, gdzie można było mierzyć się ze znakomitymi komiksiarzami, a co najważniejsze uczyć się od nich dzięki rzeczowej krytyce i uwagom, które towarzyszyły każdej rozgrywce. Tutaj możecie zobaczyć zwycięzców pierwszych 50 starć.

Wszystkich użytkowników forum gildiowego zachęcam do oddawania głosów na stripy w dwusetnej edycji. Może nie są to jakieś powalające rzeczy, ale piątkę da się z tego wybrać. Głosowanie trwa do 6 września.

2 komentarze:

pszren pisze...

kurcze, akurat jak postanowiłem nie brać udziału w konkursie, to tak o nim głośno.

templer pisze...

- powiedz klucz pod wanną
- klucz pod wanną
- twój tata kąpie się z gołą panną