czwartek, 3 grudnia 2009

Osiedle Swoboda pinup


Wielkimi krokami zbliża się premiera zbiorczego wydania Osiedla Swobada. Pojawiło się z tej okazji na sieci kilka znakomitych pinupów. Ja również oddałem hołd tej znakomitej serii. Starałem się zrobić to najlepiej jak potrafię, bo respekt mam ogromny zarówno do samego Autora, jak i tego dzieła. Przygotowałem dwie graficzki w czerni i bieli. Jedna powinna znaleźć się w integralu, a drugą prezentuję na blogasku.
Swoją drogą, nie pamiętam, żebym jakiegoś komiksu wyczekiwał tak bardzo, jak tej właśnie cegiełki.

6 komentarzy:

Ystad pisze...

Dobry koncept. Tylko Wiraża nie do końca jarzę...

ralfi pisze...

Wery najs. Smutny moim faworytem ;)

Człowiek Potas pisze...

wyobraziłem sobie Smutnego jako Osła z Kubusia Puchatka.

Andrzej Janicki pisze...

Szykuje się zestaw pinupów na miarę kultowego serialu. Twój z całą pewnością również, sądząc po tej propozycji. Pozdrawiam!

Kirkor pisze...

jaga jaga będzie faga!!!
:D
czadzior, Brachu!!!

Mr. Herring pisze...

Och! Ja dopiero teraz... Dosko jest:D