wtorek, 18 maja 2010

Kapitan Komikszon

Komiksomania rozstrzygnęła konkurs na maskotkę serwisu - Kapitana Komikszona. Ku mojej ogromnej uciesze znalazłem się na liście wyróżnionych w kategorii STRIP i tym samym stanę się szczęśliwym posiadaczem zegarka marki Casio. Super sprawa, bo już od dłuższego czasu nie mogłem się zebrać, żeby zanieść mój zepsuty sikor do zegarmistrza. Teraz już nie muszę.

Główną nagrodę zgarnął KRL, co zresztą było do przewidzenia, po tym jak zaprezentował genialny projekt.

Lista laureatów konkursu znajduje się TU.

Poniżej moje pracki zgłoszone do konkursu.
Uwaga! Osoby, które nie przeczytały do końca serii "Kaznodzieja", a mają zamiar kiedyś to zrobić, proszonę są o nie czytanie planszy z komiksem o Komikszonie. Znajduje się tam delikatny spoiler.






1 komentarz:

pszren pisze...

świetne komiksy!