wtorek, 15 marca 2011

Binio Bill...i ja


19 marca, podczas Bydgoskiej Soboty z Komiksem, każdy uczestnik tej sympatycznej imprezy będzie miał okazję zaopatrzyć się w darmową publikację zatytułowaną "Binio Bill...i Gwiazdy" . Chociaż żadna tam ze mnie gwiazda, znajdziecie w środku, pośród grafik znamienitych rysowników, tribjutową jednoplanszówkę mojego autorstwa. Na smaka wrzucam tylko jeden kadrzyk. Kto strzela, do kogo i czy ustrzeli, dowiecie się przybywając do Bydgoszczy. Ja osobiście nie mogę zameldować się tego dnia w największej wylęgarni polskich komiksiarzy, czego okrutnie żałuję. Co zrobić? Tzw. ważne sprawy rodzinne nie pozwalają mi opuścić Warszawy.

4 komentarze:

Andrzej Janicki pisze...

Twoja nieobecność, to poważna strata Piotrze:(
Do trzech razy sztuka, czyli w przyszłym roku koniecznie musisz być!

Możemy przy okazji wspomnieć, że prawdopodobnie będzie można złapać w Bydzi Twoją nową produkcję, czyli MOE, jak mi doniesiono:)

jaszczu pisze...

za rok musi już się udać. Nie ma to tamto.

A "Moe" zaanonsujemy oficjalnie jak już przekażę paczuszkę w ręce Łukasza:)

Łukasz Mazur pisze...

Oj, Jaszczu, ja już bym anonsował, nie ma co czekać na tę formalność z przekazaniem komiksów :)

jaszczu pisze...

Strzeżonego Swarożyc strzeże:)