piątek, 22 kwietnia 2011

Kamień Przeznaczenia



Tomek Kleszcz, człowiek którego podziwiam za pracowitość, konsekwencję i determinację, doprowadził do szczęśliwego finału wydanie swojego autorskiego komiksu zatytułowanego "Kamień Przeznaczenia"
W środku obok komiksu, znajduje się galeria pinupów, wśród których jest również graficzka, ktora wyszła spod mojego ołówka. 
Sprawdźcie na blogu Tomka co to jest za historia. Myślę, że ilość przykładowych plansz, dodatkowych grafik oraz komentarzy odautorskich, które tam znajdziecie, pozwoli na zorientowania się czy jest to rzecz w Waszym klimacie czy nie. Jestem bardzo ciekaw komiksu, w który Kleszcz włożył  masę serca, pasji i pracy. A na koniec jeszcze wyłożył własną flotę, abyście mogli zapoznać się z efektem jego działań. Szacun.

3 komentarze:

not myself tonight pisze...

sper rysunki i tekst
licze na rewanz
zapraszam,
notmyselftonighttt.blogspot.com

Kowal666wariat pisze...

Witam. Ciekawe rysunki:)
Zapraszam do mnie http://drift-jazda.blogspot.com/

LoVe Honey ♥ pisze...

Fajny blog .. I super rysunki Zapraszam do mnie http://tylko-ja-patrycja.blogspot.com/