poniedziałek, 9 maja 2011

Grzech śmiertelny




Na zbliżającym się wielkimi krokami festiwalu Komiksowa Warszawa będzie rozdawana darmowa antologia z komiksami dla młodszych czytelników, zatytułowana "Jazda" . Jako koleżka pragnący sławy, milionowych nakładów i Knoppersa do każdego śniadania, wcisnąłem tam swoje trzy grosze. A dokładnie cztery plansze. Jest to autentyczna historia z mojego dzieciństwa, którą na język komiksu przełożył mój serdeczny przyjaciel Bartosz Sztybor, a pięknym kolorkiem chlapnął Grzesiek Nita. Czytelnicy papierowego Ziniola wiedzą czego mniej więcej można się po tym komiksie spodziewać, bo na łamach tego zacnego magazynu ukazały się już dwie podobne historyjki. Powyżej kadr z "Grzechu śmiertelnego", z tekstem w języku angielskim, z myślą o tych masach zagranicznych gości, odwiedzających w ostatnim czasie mojego bloga.

EDIT: zauważyłem, że w "Jeździe" komiks pójdzie pod tytułem "Berek". Też ładnie, choć mniej dramatycznie. Nieopatrznie tak go nazwałem wysyłając plansze do koordynatora projektu, Janka Mazura.

1 komentarz:

Ocrk pisze...

O nie, gdziekolwiek widzę księży i ich paladynów, to delikatnie wzrasta mi ciśnienie. Każdy pewnie mógłby przedstawić jakąś historię z dzieciństwa, którą warto by było umieścić w komiksie, zwłaszcza w związku z religią w szkołach :P