wtorek, 17 maja 2011

Wystawa Mistrza i KW 2011






Podczas Warszawskich Targów Książki można było zwiedzić znakomitą wystawę Mistrza Bohdana Butenko. I ja tam byłem. Z zapartym tchem oglądałem oryginalne grafiki czarodzieja ilustracji i komiksu. Przy okazji zakupiłem jedną z najnowszych książek zilustrowaną przez Pana Bohdana - Zielone pomarańcze, czyli PRL dla dzieci.

Na targi trafiłem oczywiście z powodu drugiej odsłony Komiksowej Warszawy, która w tym roku była ich częścią. I choć można narzekać na to, tamto a nawet owamto, to ja osobiście bawiłem się przednio. W piątek pograłem w kosza i napiłem się piwka w doborowym towarzystwie, a w sobotę odwiedziłem PKiN i zaopatrzyłem się w wuchtę zinów oraz innych dziwacznych publikacji, trochę pobazgrałem, a na koniec świetnie bawiłem się w Planie B gdzie przy wsparciu życzliwej mi publiki wygrałem bitwę komiksową, w finale pokonując samego Tony'ego Sandovala

Dzięki wszystkim za wspólną zabawę i do zobaczenia (mam nadzieję, że uda mi się dotrzeć) na BFK!

2 komentarze:

Jarek Kozłowski pisze...

nie wiem, czy gdzieś były o tym informacje, ale wystawa Mistrza jest od miesiąca w Muzeum Karykatury. Można ją jeszcze zobaczyć.

Świat Alex'a pisze...

Witam, ja to nigdy nie miałem dryga do komiksu, raczej wchodziły same karkatury a to przecież inna dziedzina sztuki. pozdrawiam