poniedziałek, 1 października 2012

Apple w ósmym numerze magazynu Fika


W ósmym numerze magazynu dla dzieci i rodziców "Fika" znajduje się mój jednoplanszowy komiks "Apple".
Wewnątrz znajduje się również recenzja "Moe" pióra Sebastiana Frąckiewicza.
Sebastian pisze m.in. "Moe" polecam szczególnie na poprawę nastroju po wizycie u dentysty albo na krótką podróż tramwajem lub autobusem."

Przy okazji błyskawiczny konkurs.
Pierwsza osoba, która napisze w komentarzu, komu podczas przeprawy przez dno jeziora odgryzł rękę Om z komiksu "Om", otrzyma ode mnie egzemplarz ósmego numeru Fiki.

5 komentarzy:

Ystad pisze...

to nie fair! Ja mam Oma w doma!

jaszczu pisze...

Pewnie zdążysz, bo jak widzisz, chętnych na razie brak :)

Kaźmierczak Szymon pisze...

Piratowi! Ha!

jaszczu pisze...

Dobra odpowiedź! Będziesz w Łodzi, czy wysłać Ci czasopismo na adres? Jeśli to drugie, to podaj mi go proszę mailem. nowackip(małpa)gmail.com

Kaźmierczak Szymon pisze...

Widzimy się w Łodzi! :)