środa, 14 sierpnia 2013

Miś Zbyś - już mam!

Nie wytrzymałem. Nie czekając na egzemplarze autorskie, popędziłem dziś po pracy do Centrum Komiksu i nabyłem egzemplarz. I co? Nie jestem w stanie opisać, jak pięknie został wydany ten komiks.
Jak dopracowany jest w najmniejszych szczegółach od strony edytorskiej.
Pierwsza liga. Mistrzostwo Świata.
Jeszcze niedawno był to plik tekstowy, a teraz trzymam w rękach fantastycznie wydaną książkę.
Jestem autentycznie wzruszony. Wybaczcie jakość poniższych zdjęć, ale fotograf ze mnie żaden.
Może Lupus Libri zrobi kiedyś lepszą sesję :)





Mało tego. Wydawca zamieścił dziś na swojej stronie przykładowe plansze.

Zamawiajcie. Koniecznie w zestawie z "A niech cię, Tesla" Jacka Świdzińskiego. Ten komiks też już mam.

Gwiazdkę mam w tym w roku w sierpniu.

4 komentarze:

Hubert Ronek pisze...

Fajnie :) Gratuluję kolejnego albumu, na pewno zakupię!

Maciej Gierszewski pisze...

superos! nie ma nic bardziej przekonującego do zakupu, skoro autor kupuje sobie książkę, bo nie może się jej doczekać, ba!!!

Tomek pisze...

Piekna rzecz. Gratulacje :)

Lupus Libri pisze...

Może i zrobi, ale tylko dla rysunków ;)